Wednesday, February 13, 2013

Intervista: Perse PD do te fitoje nje mandat te trete



Lideri Berisha kërkoi nga kryesia e PD-së dhe krerët e degëve, që fushata të zhvillohet duke shkuar derë më derë tek qytetarët, edhe ata me bindje të majta, por cila do të jetë e vecanta e kësaj fushate këtë herë duke marrë parasysh se këtë model do të ndjekë edhe opozita?
Kryetari i PD, Z. Berisha, duke shpalosur këtë model të fushatës së ardhshme elektorale, nuk ka patur aspak për nxitje që të rivalizojë modelin e fushatës së opozitës, por vetëm bindjen që Partia Demokratike, si forcë qeverisëse prej 7 vitesh ka se çfarë t’u tregojë e t’u vërtetojë votuesve shqiptarë.
Ne do u trokasim në derë shqiptarëve, me tërësinë e programeve e të premtimeve të realizuar përgjatë dy periudhave historike: 20 vitet e fundit, dhe 7 vitet e fundit. Prezantimi i Partisë Demokratike tek qytetarët do të jetë shumëplanësh, por mbi të gjitha do të spikasë argumenti historik se PD është forca politike që në 20 vitet e fundit ka shënuar sukseset më të mëdha dhe ka sjellë transformimet më të thella për Shqipërinë, më shumë se cdo forcë tjetër politike në historinë e këtij vendi. Dhe së dyti, si forca që në shtatë vitet e fundit në qeverisje, prezantoi dhe realizoi reforma të cilat sollën ndryshime intensivë në ekonominë e vendit dhe rritën dukshëm cilësinë e jetesës së çdo shqiptari. Dua të them që, për t’u treguar qytetarëve shqiptarë, kur t’u trokasim në derë, se ku kanë qenë dhe ku janë sot, krahasimi nuk ka nevojë madje të bëhet me 20 vite më parë, por mund t’u ofrojmë atyre vetëm krahasimin me vitin 2005, për të treguar hapat gjigandë që të gjithë së bashku kemi bërë në këta dy mandate.
Nuk na duhet të vrasim mendjen shumë për të thënë se opozita s’do të trokasë dyerve për të shpjeguar bojkotin ciklik që i ka bërë jetës politike në këto vite, as për të shpjeguar aksionet anarkiste dhe ekstremiste të saj dhe as bllokimin qëllimkeq të procesit të integrimit në dy vitet e fundit. Këta nuk janë rekorde politikë që të sjellin mirëkuptimin e qytetarit dhe votën e tij. Sigurisht, Rama do të predikojë si profet endacak lartë e poshtë gjetjen e tij më të fundit “Rilindjen e Shqipërisë”. Historikisht kjo është qesharake, pasi Shqipëria, ashtu si çdo komb tjetër, e ka një rilindje në rrugën e tij të krijimit të identitetit kombëtar dhe krijimit të shtetit të pavarur. Kjo rilindje kombëtare filloi në mesin e shekullit 19 e përfundoi në fillimet e shekullit 20. Nga ana tjetër, është një megalomani e pafre dhe e paprecedentë, që individi Edi Rama ta konsiderojë “Rilindje të Shqipërisë”, ardhjen e tij të supozuar në pushtet.

Pse duhet t’ju votojnë edhe qytetarët me bindje të majta?
Ne do t’u drejtohemi të gjithë shqiptarëve që votojnë, sepse edhe politikat e reformat që kemi kryer kanë sjellë rezultate nga të cilët kanë përfituar pa diferencime politike të gjithë qytetarët shqiptarë. Kur themi që Shqipëria kaloi në këto vite, nga vend i varfër në vend me të ardhura të mesme e të larta, “njësia e matjes” janë xhepat e qytetarëve që votojnë si majtas, ashtu edhe djathtas, janë ata që e kanë ndier pikësëpari këtë ndryshim. Nëse flasim për mundësimin e lëvizjes së lirë të qytetarëve, këtë lehtësi e kanë ndier edhe ata qytetarë me bindje të majta, edhe ata që votojnë për forcën tonë politike. Janë suksese që i kanë bërë ata të ndihen njësoj dinjitozë në udhëtimet e tyre, përballë qytetarëve të vendeve të BE.
10000 kilometra rrugë të reja ofrojnë të njëjtën lehtësi të lëvizjes për çdo qytetar. Qindra shkolla të ndërtuara, rritja e pagave dhe pensioneve janë të mira që përftohen gjithashtu nga të gjithë shqiptarët. Qytetarët sigurisht që kanë zgjedhjet e tyre politike, por mbi të gjitha të mos harrojmë se ata dinë të masin dhe vlerësojnë se si përmbushen interesat e tyre nga qeveritë që ata votojnë.

Kush do të jetë pika e fortë e demokratëve me 23 qershor dhe cila më e dobët?
Pikat e forta janë disa: Ndërtim i një infrastrukture nga më modernet. Rritja e të ardhurave familjare, ulja e taksave, heqja e pengesave për bizneset. Reforma të thella që sollën zbutjen në maksimum të krizës ekonomike e cila prej disa vitesh ka pllakosur në pjesën dërrmuese të kontinentit. Reforma që e bënë Shqipërinë ndër të paktët vende që shënoi rritje ekonomike dhe ndikimin e të cilave qytetarët e kanë ndjerë drejtpërdrejtë në xhepat e tyre. Lufta ndaj korrupsionit, ku në 7 vitet e fundit futëm në arkat e shtetit mbi 9 miliardë dollarë, të cilat në kohën kur në pushtet ishin socialistët korrupsioni dhe evazioni i çonte në xhepat dhe llogaritë bankare të disa pak vetëve. Bumi turistik në vitet e fundit, gjallërimi i bujqësisë, rritja disa herë e numrit të fëmijëve dhe të rinjve që arsimohen çdo vit, pasojë pikërisht e një pjese të këtyre politikave. Këto dhe të tjera janë rezultate të drejtpërdrejtë të qeverisjes sonë në të dy mandatet.
Me sinqeritet, sado të përpiqem, megjitha tymnajën e vazhdueshme që shkaktojnë shashkat e hedhur prej podiumeve të selisë rozë dhe gjetkë, e kam të pamundur të gjejë pika të dobëta. Padyshim që ka gjëra që mund të ishim bërë më mirë, pa dyshim që kemi patur dhe do të kemi vështirësi në realizimin e objektivave që i kemi vënë vetes, por përkushtimi që kemi për realizimin e premtimeve që u bëjmë qytetarëve shqiptarë na mbush me optimizëm për cuarjen deri në fund të këtyre objektivave.

Si e shikoni ambicien e Edi Ramës për t’u bërë kryeministër i ri i vendit?
Mund të thuhet me lehtësi se ambicia e një kryetari partie (në rastin e PS, Rama) për t’u bërë Kryeministër është normale dhe e zakontë në jetën politike. Por nuk mund të ndalemi kaq lehtësisht në këtë cilësim. Pasi ka qenë ambicia (paranojake) e Ramës për t’u bërë kryetar qeverie, shkaku i vetëm i krijimit të vorbullave të njëpasnjëshme në jetën politike shqiptare pas vitit 2005, i nxitjes së situatave radikalizuese, dhe çka është më evidente, i bllokimit të procesit të marrjes së statusit të vendit kandidat i BE në vitin 2012. Edi Rama ka gjasa të ketë çdo natë vegime mistike, ku “zëri hyjnor” i thotë që ajo karrike është për të dhe vetëm për të. Vetëm një njeri me një dehje të tillë mistike mund të ketë atë mungesë kujdesi dhe aftësie për të fshehur mjetet e liga e të paskrupullta që ai përzgjedh për të realizuar ëndrrën e tij. Por... gjithmonë duke zgjatur listën e disfatave politike personale.

PD-ja do të shkojë para shqiptarëve, me slloganin “NE JEMI NDRYSHIMI – PËRPARA!” por pas dy mandatesh qeverisje cfarë do t’u premtojë e djathta shqiptarëve për një mandat të tretë qeverisës?
Qytetarëve shqiptarë, në 23 qershor do ua kërkojmë votën jo vetëm duke u treguar rrugën që kemi bërë në këta 8 vite, pra duke e kthyer kokën pas në kohë, por mbi të gjitha rrugën që kemi përpara për të bërë. Duke qenë një forcë politike me burime të pashtershëm dhe plot vitalitet, ne do të shkojmë para tyre edhe me një projekt të rinovuar, me shanse të mëdha për sukses, ashtu si projektet e realizuar në mënyrën më të mirë të mundshme gjatë këtyre dy mandateve. Do të jetë një projekt që do t’u ofrojë qytetarëve shqiptarë, të të gjithë bindjeve, shërbimet më të mira, do t’u garantojë atyre standartet më të lartë të shërbimit shëndetësor, të shkollimit, të lëvizjes dhe të transportit. Një projekt që do të ecë në rrugën e derisotme të krijimit të lehtësirave maksimale për biznesin, shtimit të investimeve e të krijimit nëpërmjet kësaj të vendeve të reja të punës. Një projekt që do të orientojë programe të mëdhenj financimi në zonat rurale. Një projekt i cili natyrshëm do të mundësojë anëtarësimin e Shqipërisë në BE.

A e kanë konsumuar PD-në 8 vitet në pushtet apo dy mandatet e kanë favorizuar atë që të shkojë në fushatë elektorale me arritje konkrete të cilat qytetarët mund ti vlerësojnë?
Një forcë politike mund të quhet e konsumuar politikisht kur vërtetohet një situatë “e plakjes”, “lodhjes” apo “shterimit” në ide dhe në energji. Unë, ashtu sikurse besoj edhe shumica e shqiptarëve, nuk konstatoj këtë situatë në PD sot. Partia Demokratike dhe koalicioni politik qeverisës sigurisht që e shohim si një favorizim të ligjshëm faktin që në këtë raund zgjedhor shkojmë me një bilanc shumë pozitiv të realizimeve në programet e qeverisjes 8-vjeçare. Por jo vetëm kaq. Sidomos kuraja, zhdërvjelltësia dhe urtësia me të cilën përballëm situatën e krizës ekonomike botërore në tre vitet e fundit, dëshmojnë edhe për energjinë, forcën dhe motivimin e lartë politik të PD.

Shpesh herë ka patur ankesa të deputetëve por edhe aktivistëve të PD-së ndaj krerëve të grupeve të punës nëpër qarqe sidomos për emërimet duke shmangur kështu deputetët. Sipas jush a duhet të ndryshojë lista e krerëve të grupeve gjë të cilën e ka paralajmëruar edhe vet z.Berisha?
Nuk konstatoj ndonjë shqetësim të këtij lloji. Grupet e punës në qarqe dhe kryesuesit e tyre janë njerëz me një përvojë të gjatë politike dhe ata kanë vepruar me shumë përgjegjshmëri dhe seriozitet në çdo vendim-marrje të tyre. Ankimet apo shkaqet për ankime kanë qenë sporadikë dhe rastësorë, por kanë qenë normalë për atë proces intensiv të vendim-marrjes, ata janë dëgjuar dhe konsideruar dhe nuk mendoj se janë shpërfillur. Sigurisht, përbërja e grupeve të punës apo edhe e kryesuesve të tyre mund të ketë ndryshime dhe plotësime, por jo për shkak të mosfunksionimit apo dështimit në punën e tyre. Ne po hyjmë në një “betejë” elektorale dhe natyrshëm do të ketë riorganizim të “frontit të betejës” dhe të “formacioneve” të këtij fronti. Sidomos në qarqet ku “beteja” elektorale pritet të jetë më e fortë dhe më “e egër” do të ketë përforcime dhe riformatime të grupeve të punës. Dhe ky proces po zhvillohet normalisht gjatë këtyre javëve.

A është e përgatitur PD për të fituar edhe e vetme zgjedhjet e 2013?
Mbas 8 vitesh në qeverisje, PD lëviz sot në një ambient politik të testuar. Në të dy mandatet qeverisës ajo ka realizuar dhe konsoliduar koalicionet politikë më të gjerë se ndonjëherë më parë. Prandaj as ka pse të shtrohet qoftë edhe si supozim rastësor, një konkurrim i PD në zgjedhjet e qershorit 2013 pa aleatët e saj. Koalicioni është i nevojshëm për maksimizimin e votës. Nga njëri raund zgjedhor në tjetrin PD vetëm e ka fuqizuar aftësinë e saj për zgjerimin e koalicionit, por ka krijuar edhe besimin si një parti politike “luajale” dhe e ndershme në vlerësimin me respekt e pa diskriminim të partnerëve aleatë të saj.

A duhet një riformatim i së djathtës para zgjedhjeve të 23 qershorit ?
Çka është kryer tashmë nuk shtrohet më si nevojë.

Sa e përcaktuar është PD-ja për koalicionin e ri zgjedhor, dhe a do të jetë LSI sërish pjesë e kësaj aleance?
PD ka deklaruar tashmë publikisht se ajo po synon jo vetëm të sigurojë koalicionin tashmë ekzistues për zgjedhjet e ardhshme, por ta zgjerojë atë edhe më tej. LSI është padyshim partneri më i rëndësishëm në funksionimin e koalicionit qeverisës ekzistues dhe personalisht gjykoj që LSI do ta vlerësojë si avantazh politik të saj qënien në të njëjtin koalicion edhe në përballjen elektorale të qershorit.

A është e hapur PD-ja për koalicion edhe me partitë e majta dhe sipas jush cilat konkretisht. A i mirëpret të majtët në koalicionin e saj?
Me krijimin e koalicionit qeverisës të vitit 2009, PD e dëshmoi se ishte e hapur dhe e vullnetshme për aleanca edhe me parti të krahut të majtë (aleanca me LSI). Si një parti pa komplekse për qartësinë e identitetit të saj ideologjik, PD ka edhe urtësinë dhe vetësigurinë për t’u ofruar si platforma bashkëpunimi, partive të tjera, programe politikë që vendosin si objektiva strategjikë interesat madhorë kombëtarë të stadit të sotëm të zhvillimit. Partitë që zgjedhin t’i bashkohen koalicionit tonë ruajnë të gjithë lirinë për t’i mbetur “besnike” identitetit të tyre politik si forca të majta, ashtu sikurse dhe ne nuk vëmë aspak në mëdyshje përkatësinë tonë si parti e qendrës së djathtë.

Me fillimin e fushatës elektorale nisin edhe ethet e kandidimit për deputet. Sipas jush, PD-ja duhet të shkojë me një listë pothuajse të re kandidatësh për deputetë në zgjedhje apo të rikandidohen pjesa më e madhe e deputetëve aktuale?
Procesi i përzgjedhjes së kandidatëve do të realizohet duke marrë pikësëpari në konsideratë vlerësimin objektiv të performancës së deputetëve tashmë në funksion, por padyshim edhe prurje të reja individësh me vokacion politik. Sidomos duke menduar që shkohet drejt mandatit të tretë qeverisës, prurje të reja cilësore në frontin parlamentar të PD i shërbejnë vetëm forcimit të forcës politike dhe besimit të elektoratit ndaj saj. Këtu dua të shtoj që, të gjithë sukseset e sipërpërmendur të këtyre dy mandateve unë nuk i konsideroj si suksese vetëm të qeverisë shqiptare, pra jo në kuptimin e ngushtë të ministrave, por janë suksese që i kemi arritur falë një bashkëpunimi të shkëlqyer me deputetët e grupit parlamentar të PD ashtu sikurse dhe aleatëve.

A do të tentoje PD-ja të rikthejë në listat e saj njerëz me kontribute të PD apo do të synojë sërish prurjet e reja, ju si mendoni, kush do të jetë më rezultative?
PD ka një lidership politik të një eksperience të pasur dhe të vetësigurt, si dhe një përfaqësim elektoral të konsoliduar. Kjo do të thotë që PD nuk ka as edhe më të voglin shkak për të “humbur” as edhe njërin nga individët me kontribute të gjatë dhe të ndjeshëm politik, por për të njëjtat arsye nuk ka pse frenon prurjet e kualiteteve të reja në radhët e saj. Konsolidimi e vazhdimësia e karrierës politike të individëve me përvojë nuk bie ndesh me frymën e hapjes dhe pranimit të politikanëve të rinj. Ky proces dinamik vetëm e fuqizon PD.
Të kundërtën po shohim në kampin e PS. Papjekuria, por edhe kompleksi i pasigurisë i vetë liderit të saj duket se do të sjellë një riformatim radikal të grupit parlamentar të kësaj partie, pasi objektivi i Ramës për konsolidimin përfundimtar të pushtetit të tij si kryetar i PS do të ndikojë ndjeshëm dhe dëmshëm në vetë procesin e zgjedhjes së përfaqësuesve të ardhshëm të PS në Kuvendin e Shqipërisë.

Sa e kanë dëmtuar qeverinë, akuzat për korrupsion?
Ai që është faktori më dëmtues e deformues për shoqërinë tonë dhe vetë sistemin politik e institucional të saj është vetë fenomeni i korrupsionit. Rolin kryesor në luftimin e tij e ka sistemi politik dhe akoma më drejtpërdrejtë ekzekutivi dhe drejtësia. Korrupsioni është luftuar sistematikisht në këto vite, por ai ende vazhdon të mbetet në nivele shqetësues si në administratën qendrore e vendore, ashtu edhe brenda sistemit të drejtësisë.
Ju pyesni a e dëmtojnë qeverinë akuzat për korrupsion. Do përgjigjem duke bërë disa sqarime të nevojshëm. Akuzat për korrupsion nuk janë gjithmonë e njëjta gjë me një luftë parimore ndaj vetë korrupsionit. Ashtu si i ndeshim sot në realitetin tonë, të instrumentalizuara, si prodhim i një makinerie që vjell përditë shpifje, komente e interpretime me dashje të shtrembëruara, duke patur për objektiv jo denoncimin parimor të fenomenit, por përbaltjen dhe ndotjen e kundërshtarit politik, “akuzat për korrupsion” në vend që ta luftojnë, veç e nxisin dhe i japin imunitet korrupsionit. Ato shterin besimin e publikut e të shoqërisë se korrupsioni mund të luftohet, por shterin edhe besimin e tij tek sistemi politik.
Dështak për ta mundur kundërshtarin brenda “ringut politik”, Rama del nga ringu dhe gjuan me gurë, baltë e çdo fëlliqësi që i bie në dorë. Ai ka krijuar makinën më pjellore dhe më perverse të ndërtuar ndonjëherë, që në çdo orë të ditës hedh në veshët e publikut mllef, shpifje, fyerje, provokime imorale ndaj individëve kundërshtarë. Ka rekrutuar për këtë qëllim disa individë (përgjithësisht njerëz me komplekse torturues të identitetit). Këta “lehës të liçensuar” i ke përditë në ekranet e TV, në faqe gazetash, por edhe në foltoren e parlamentit.  Këta individë i shfaqen përditë publikut shqiptar si “luftëtarë të paepur” kundër korrupsionit qeveritar. Por është e zorshme të besosh se publiku mund t’i konsiderojë si të tillë.
Nëse duam të gjykojmë dhe vlerësojmë se sa dhe si luftohet korrupsioni, duhet të shohim fenomenet dhe faktet që preken dhe maten. Në qoftë se investimet e kompanive të huaja rriten nga 100 milion në 1 miliardë dollarë në vit, kjo është prova që ambienti ynë administrativ ka më pak korrupsion e më shumë besueshmëri. Në qoftë se sot ke tre herë më pak liçensa dhe leje për biznesin se 8 vjet më parë, kjo sjell më pak mundësi për korrupsion dhe arbitrarizëm.
Në qoftë se në 8 vjet, ndonëse niveli i disa taksave ulet, arrin të fusësh në arkën e shtetit 9 miliardë dollarë më shumë se në të njëjtën periudhë para 2005, kjo tregon se janë 9 miliardë dollarë që me modelin e mëparshëm të qeverisjes do të shkonin në xhepat e një klientele të ngushtë politike e jo në përfitim të publikut.
Në qoftë se sot procedurat e prokurimeve publike kryhen vetëm nëpërmjet garave, janë tërësisht të dixhitalizuara, kjo është provë që ka më shumë transparencë e për rrjedhojë më pak korrupsion.
Ajo që është vërtetë e rëndësishme nuk është të kalkulojmë se sa dëmtohet imazhi i qeverisjes nga akuzat keqdashëse të opozitës për korrupsion, por se sa e kemi goditur dhe ngushtuar çdo ditë hapësirën për korrupsion. Qeveritë dhe morali politik i tyre maten vetëm me faktet dhe arritjet konkrete.

Z. Ruli, duke qenë se Ju keni qenë Ministër që mbulonte sektorin energjetik në vitet 2005-2009, këto ditë në disa media është komentuar “Çështja Ansar”. Çfarë dini për projektin e këtij investitori pakistanez dhe për shkaqet e mosrealizimit të tij?
Sigurisht që jam në dijeni të komenteve dhe akuzave të bëra për të ashtuquajturën “Afera Ansar”, jo vetëm në faqet e mediave megafonë të Ramës, por edhe nga goja e “skifterëve” të zellshëm të tij. Sigurisht që kam dijeni edhe për atë çfarë ka qenë “projekti” i biznesmenit Ansar për të ndërtuar një TEC dhe shkaqet e vërtetë përse nuk u realizua.
Së pari, projekt investimi, në kuptimin e plotë të fjalës “projekt”, si një tërësi dokumentash standartë, ku shprehet ideja e investimit, argumentimi ekonomik i tij etj, nuk ka patur asnjëherë. Më e shumta ka qenë një shprehje interesi e bërë me një tekst e-maili, e përsëritur me gojë në takimet që ka zhvilluar në KESH apo në zyrën e Kryeministrit. Propozimi i biznesmenit Ansar përmbante edhe disa kushtëzime, sikundër më kujtohet, kanë qenë kërkesat për ekskluzivitetin e ndërtimit të një TEC-i të vetëm në parkun energjetik të Porto Romanos dhe imponimi i një kontrate afatgjatë blerjeje të energjisë së TEC-it (PPA) nga KESH, por me çmime të variueshëm sipas luhatjes së vlerës së naftës në bursë.
Përgjatë viteve 2006-2008 kemi patur jo më pak se 70 raste të propozimeve apo shprehjeve të interesit për ndërtime termocentralesh elektrikë, me naftë apo qymyr, në Shqipëri. Mes tyre, disa kanë qenë projekte të plotë dhe seriozë dhe të bërë nga firmat më me emër të sektorit energjetik europian. Këto projekte nuk arritën të miratohen apo realizohen në ato vite për një mori shkaqesh, si problematika e sigurimit të lëndës djegëse të importit, mungesa në infrastrukturën portuale të shkarkimit e depozitimit të lëndës djegëse, paqëndrueshmëria e çmimeve të energjisë elektrike në rajon, por edhe probleme që lidheshin me standartet e ndotjes e ruajtjes së mjedisit. Normalisht, në këto rrethana, mjaft nga projekt-propozimet mbasi analizoheshin me seriozitet, nuk miratoheshin nga pala jonë, ose vetë investitori, duke vlerësuar këta faktorë, tërhiqej nga projekti i tij investues. Rasti i projektit të TEC të propozuar nga Ansar nuk përbën asnjë përjashtim apo diferencim nga ky proces i trajtimit të të gjithë projekt-propozimeve të asaj periudhe. Duke vlerësuar kushtëzimet që vendoste investitori ne, (pra METE dhe KESH) i kemi përcjellë zyrës së Kryeministrit mendimin tonë negativ ndaj këtij propozimi. Prandaj sot, e gjykoj sa të pavërtetë, po aq edhe absurd “ankimin” e këtij biznesmeni, por edhe akuzat që bëhen “në mbrojtje” të tij nga gazetat apo “skifterët” e Ramës. Pretendohet se projekti i tij “u vra” sepse iu kërkua të blinte një truall të paracaktuar dhe me çmim të imponuar. Kjo është absurde, sepse një biznes kurrë nuk mund të “vritet” pa u “lindur” më parë. Pra pa iu miratuar në princip si propozimi, ashtu edhe kushtet që vinte ai, si ka mundësi që ky investitor të ketë vrapuar për të blerë truallin e ndërtimit të TEC? Përgjigja refuzuese ndaj projektit, për arsye të kushteve që ai kërkonte, i është bërë menjëherë dhe pa vonesë.
Së dyti, Parku Energjetik i Porto Romanos ka një studim urbanistik të miratuar nga Qeveria dhe aty janë të përcaktuara qartë zonat dhe parcelat ku mund të ndërtohen depozita nafte apo gazi, rafineri përpunimi apo edhe TEC, dhe nuk ka asnjë mundësi që ti të negociosh apo të përzgjedhësh lirisht e kudo që të mundesh parcela trualli për ndërtimin e një TEC-i.    

Presidenti Nishani para pak ditësh në një intervistë televizive apeloi që palët politike të mësohen që të njohin rezultatin e zgjedhjeve. A është e gatshme t’a njohë PD-ja rezultatin e zgjedhjeve të 23 qershorit cilido qoftë ai, humbëse apo fituese ?
Pa asnjë dyshim. Kjo jo vetëm është deklaruar në mënyrë të përsëritur nga Kryetari i PD, por s’ka asnjë fakt përgjatë dhjetë viteve të fundit që të dëshmojë të kundërtën.
Në shumë prononcime të miat në media kam insistuar në kritikën që i kam bërë kryetarit të PS, për faktin që tashmë ka krijuar profilin e politikanit që është i gatshëm të “djegë” gjithçka vetëm për karriken e tij politike, që është i gatshëm të mos pranojë rezultatin e votës së popullit edhe kur procesi nuk ka patur asnjë cen, duke mbajtur peng dhe marrë zvarrë një forcë të tërë. E bëri në 2007 kur vinte kushte nga më absurdet për të hyrë në zgjedhjet lokale, sepse pa t’i rrezikohej posti i tij, e bëri në 2009 kur mori ndëshkimin e radhës prej votës popullore dhe i hyri një rruge të gjatë veprimesh, protestash, emëruesi i përbashkët i të cilëve ishte ekstremizimi i situatës politike, e bëri sërish në 2011 kur populli i Tiranës vendosi me votë që ta largonte nga posti i kryetarit të Bashkisë, në një proces që përbën edhe një dëshmi të panjollosëshme të nivelit që ka arritur demokracia në Shqipëri.
Dyshimi, në lidhje me njohjen apo jo të rezultatit të zgjedhjeve, natyrshëm shkon vetëm tek lidershipi i PS. A do të heqë dorë Z. Rama nga qëndrimi i tij i përsëritur për të mos njohur rezultatin e zgjedhjeve sa herë që i humbet ato?! Ne s’kemi pse të sikletosemi sot për dilemat e Ramës në 23 qershor. Rezultati elektoral i 23 qershorit do të jetë transparent, realist e bindës për këdo tjetër veç tij.



No comments:

Post a Comment